Opony pełne - Niebrudzące

Opony pełne - Niebrudzące

...tak zwane SE - superelastyczne Non Marking

Opony pełne, tak zwane superelastyczne – budowa o konstrukcji pełnej gdzie całość opony stanowi guma. Opony pełne są idealnym rozwiązaniem dla terenu w którym są narażone na uszkodzenia (hale produkcyjne, gruzowiska, złomowiska, wysypiska śmieci). Jeżeli przebijemy oponę dętkową to mamy ją do wyrzucenia a jeśli mamy zamontowaną oponę pełną możemy kontynuować prace ponieważ jest to produkt odporny na tego typu uszkodzenia. Dzięki oponom pełnym przebicie, uszkodzenie, naderwanie zostaje wyeliminowane praktycznie do zera, co daje nam poczucie bezpieczeństwa oraz znacząco zwiększając mobilność naszego wózka widłowego gdyż nawet w przypadku mechanicznego uszkodzenia możemy dalej bezpiecznie kontynuować prace.

Opony superelastyczne z magazynu w Polsce


Rozmair
Opony
Rozmiar
Felgi
Średnica
Opony
(mm)
Przekrój 
poprzeczny
(mm)
Opona Non Marking
Standard
(Nr. Ref)
Opona Non Marking
Quick
(Nr. Ref)
400 x 8 3.00 408 115 -
-
500 x 8 3.00 462 127 1296828
-
15 x 4, 5 x 8 3.00 380 106 1296829
1296856
16 x 6 x 8 4.33 415 156 -
1296857
18 x 7 x 8 4.33 458 145 1296831
1296858
600 x 9 4.00 530 140 -
1296859
140 x 55 x 9 4.00 378 135 - 1361299
21 x 8  x 9 6.00 520 190 - 1296860
650 x 10 5.00 580 157 1296834
1296861
23 x 9 x 10 6.50 590 211 - 1459264
200 x 50 x 10 6.50 455 197 - -
700 x 12 5.00 665 167 -
-
27 x 10 x 12 8.00 679 231 - 1296867
815 x 15 7.00 700 225 -
-
250 x 15 7.00 725 230 - -
825 x 15 6.50 830 203 -
-
300 x 15 8.00 825 257 -
-
335 x 65 x 15 9.75 820 302 - -

Nasze standardowe opony oferują rozwiązania dla typowego stosowania, w granicach obciążenia i prędkości. Ten typ opon ma strukturę składającą się z trzech komponentów, z których wewnętrzna warstwa jest wzmocniona pierścieniami stalowymi, aby opona trzymała się mocno na feldze. Miękka warstwa pośrednia zapewnia efekt amortyzujący, który chroni pojazd i kierowcę przed dużymi wstrząsami. Poza tym warstwa pośrednia rozprasza ciepło w kierunku na zewnątrz opony. Powoduje to, że opona wolniej się nagrzewa. W ten sposób, warstwa środkowa zapewnia dłuższą żywotność, większa nośność i odporność na zużycie, mniejsze zużycie energii i lepsze trzymanie się drogi.

Dzielimy je w zależności od montażu na wersje:

Standard – Przekrój jest symetryczny. Montowana na felgi skręcane oraz na felgi pierścieniowe z zabezpieczeniem pierścieniowym. Oznaczenie tego typu na oponach to Standard, ST.

Quick – Opona posiada od zewnętrznej części gumowy rant , który zabezpiecza felgę. Stosowana na felgę bezpierścieniową. Montaż za pomocą prasy hydraulicznej. Oznaczenie tego typu to Quick, Q ,Easyclik.

Standard

Quick

Non Marking

Opona przeznaczona do montażu 
na felgach skręcanych lub 
zabezpieczonych pierścieniem
Opona przeznaczona do montażu 
na felgi bez pierścieni zabezpieczających
tzw. szybkiego montażu
"niebrudząca" opona, która nie 
zostawia czarnych śladów 
na posadzce



W celu uzyskania więcej informacji skontaktuj się z nami.



Pozostaw puste:
Osoba kontaktowa:
Firma:
Adres:
Telefon:
E-mail:
Zapytanie:

- pola obowiązkowe

BIURO HANDLOWE

al. Katowicka 11, Wolica
05-830 Nadarzyn
NIP PL 526-256-31-32

Tel.: +48 22 490 23 23
info@cesab-wozki.pl

DZIAŁ HANDLOWY

Tel.: + 48 88 33 55 090
Tel.: + 48 88 33 55 091
Tel.: + 48 88 33 55 092
handel@cesab-wozki.pl

DZIAŁ WYNAJMU

Tel.: + 48 50 31 15 745
wynajem@cesab-wozki.pl

DZIAŁ SERWISU

Tel.: + 48 51 50 01 150
serwis@cesab-wozki.pl

DZIAŁ CZĘŚCI

Tel.: + 48 51 50 01 150
czesci@cesab-wozki.pl

CESAB W EUROPIE

eu map

katalog

zapytanie

© 2016 CROVORG GROUP - All rights reserved.
al. Katowicka 11, Wolica   •   05-830 Nadarzyn   •   Polska   •   Tel +48 22 490 23 23   •   E-Mail biuro@crovorg.pl