STACJONARNA RAMPA ZAŁADOWCZA
STACJONARNA RAMPA ZAŁADOWCZA
Zaprojektowana rampa do załadunku/rozładunku samochodów dostawczych
Rampa załadunkowa (typ Magazyn – Ziemia) – to najlepsze narzędzie do łączenia magazynu z ziemią. Wózek widłowy może jeździć po rampy załadunkowe tam i z powrotem, zwiększając efektywność operacji rozładunku lub załadunku. Rampa załadunkowa ma wysoką trwałość i zapewnia szybki i wygodny załadunek/rozładunek transportu. Rampa załadunkowa doskonale pasuje dla pracy z wózkami o dużym udźwigu. Eksploatacja rampy jest absolutnie bezpieczna, dzięki burtom zabezpieczającym, równomiernemu obciążeniu i trwałemu połączeniu pomiędzy rampą a ciężarówką.
Spełnienie wymagań CE.
Jest to specjalnie zaprojektowana rampa do załadunku/rozładunku samochodów dostawczych przy zbliżaniu się do standardowych bram doków nowoczesnych magazynów. Nasz zespół przestudiował dziesiątki specyfikacji setek modeli pojazdów użytkowych, dokładnie przeanalizowaliśmy raporty na temat najpopularniejszych ciężarówek na rynku europejskim, nasi inżynierowie symulowali różne opcje, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla różnych pojazdów. Spełnienie wymagań CE.
|
Charakterystyka techniczna
Model
|
|
|
|
280806-001 |
280805-002 |
280806-003 |
Obciążenie rampy
|
|
kg |
|
8 000 |
8 000 |
5 000 |
Całkowita długość rampy
|
|
mm |
|
13000 |
12000 |
11000 |
Całkowita szerokość rampy
|
|
mm |
|
2450 |
2450 |
2450 |
Szerokość jezdni
|
|
mm |
|
2350 |
2350 |
2350 |
Długość części nachylonej
|
|
mm |
|
6000 |
5000 |
6000 |
Długość platformy łączącej
|
|
mm |
|
7000 |
7000 |
5000 |
Min. wysokość pracy
|
|
mm |
|
500 |
500 |
500 |
Maks. wysokość pracy
|
|
mm |
|
700 |
700 |
700 |
Wysokość barierki |
|
mm |
|
180
|
180 |
180 |
Kąt nachylenia rampy |
|
a° |
|
5.74 |
6.32 |
6.22 |
Materiał |
|
|
|
S235 |
S235 |
S235 |
Powłoka jezdni |
|
|
|
krata |
krata |
krata |
Model
|
|
|
|
280813-004 |
280511-005 |
Obciążenie rampy
|
|
kg |
|
8 000
|
5 000
|
Całkowita długość rampy
|
|
mm |
|
13000 |
11000 |
Całkowita szerokość rampy
|
|
mm |
|
2450 |
2450 |
Szerokość jezdni
|
|
mm |
|
2350 |
2350 |
Długość części nachylonej
|
|
mm |
|
13000 |
11000 |
Długość platformy łączącej
|
|
mm |
|
0 |
0 |
Min. wysokość pracy
|
|
mm |
|
500 |
500 |
Maks. wysokość pracy
|
|
mm |
|
700 |
700 |
Wysokość barierki |
|
mm |
|
180 |
180 |
Kąt nachylenia rampy |
|
a° |
|
2.42 |
2.87 |
Materiał |
|
|
|
S235 |
S235 |
Powłoka jezdni |
|
|
|
krata |
krata |
Model
|
|
|
|
280806-006 |
280805-007 |
280506-008 |
Obciążenie rampy
|
|
kg |
|
8 000
|
8 000
|
5 000
|
Całkowita długość rampy
|
|
mm |
|
6000 |
5000 |
6000 |
Całkowita szerokość rampy
|
|
mm |
|
6100 |
6100 |
6100 |
Szerokość jezdni
|
|
mm |
|
6000 |
6000 |
6000 |
Długość części nachylonej
|
|
mm |
|
6000 |
5000 |
6000 |
Długość platformy łączącej
|
|
mm |
|
7000 |
7000 |
5000 |
Min. wysokość pracy
|
|
mm |
|
500 |
500 |
500 |
Maks. wysokość pracy
|
|
mm |
|
700 |
700 |
700 |
Wysokość barierki |
|
mm |
|
180 |
180 |
180 |
Kąt nachylenia rampy |
|
a° |
|
5.74 |
6.32 |
6.22 |
Materiał |
|
|
|
S235 |
S235 |
S235 |
Powłoka jezdni |
|
|
|
krata |
krata |
krata |
Stacjonarna rampa dla samochodów dostawczych pomaga zlikwidować różnicę wysokości samochodów dostawczych (500-700 mm) i wysokości bram dokowych skonstruowanych dla wysokich półprzyczep (1100-1200 mm). Samochód dostawczy podjeżdża do bramy magazynowej i po wjeździe na rampy przeładunkowe staje się wyższy, a jego podłoga wyrównuje się z wysokością bramy magazynowej, co pozwala na rozładunek/załadunek bezpośrednio z magazynu. Standardowe wyposażenie zawiera kraty podestowe pełniące funkcje jezdni, ogrodzenia ochronne o wysokości 180 mm zabezpieczające spadanie pojazdu z stacjonarne rampy, zestaw montażowy do mocowania rampy do podłogi i ściany magazynu. Ponadto klient może zamówić dodatkowe opcje, które udoskonalą rampy przeładunkowe, wzmocnią jej cechy użytkowe i podniosą poziom bezpieczeństwa prac
|
Ilość jezdni uchylnych |
|
szt
|
|
2 |
Zestaw łańcuchów na rampę |
|
szt
|
|
7 |
Kliny do blokowania kół |
|
|
|
OPCJA |
Dodatkowe 1100 mm poręcze |
|
|
|
OPCJA |
Para kółek do przemieszczania się na miejscu |
|
|
|
OPCJA |
Ocynkowana powierzchnia jezdni |
|
|
|
OPCJA |
Ocynkowana kratka antypoślizgowa zamiast zwykłej |
|
|
|
OPCJA |
Podnóżki pod koła |
|
|
|
OPCJA |
Drabina dla kierowcy wózka, który pozwala na zejście z rampy |
|
|
|
OPCJA |
Drabina z platformą dla kierowcy wózka |
|
|
|
OPCJA |
Kratka antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej |
|
|
|
OPCJA |
Markiza nad jezdnią rampy |
|
|
|
OPCJA |
|
____
Ref.: 80806-001 Dla wszystkich typów samochodów dostawczych, małych i średnich; Ref.: 280806-002 Dla średnich samochodów dostawczych, takich jak Ford Transit, Mercedes Sprinter, Iveco Daily, VW Crafter, Fiat Ducato i podobnych Ref.: 280806-003 Dla małych samochodów dostawczych, takich jak Renault Traffic, VW Transporter, Ford Transit Custom, Peugeot Expert i podobnych |
|
■ - pola obowiązkowe